Long time no see?

2013-08-0117:35:27
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Wow, jag är helt slut! Denna veckan har jag verkligen jobbat! 
 
Idag är det en regning dag, vilket uppskattas för en gångs skull. Idag blir det en ta-det-lugnt-dag. Jag ska snart hämta mina bebisar från spanskan och sedan blir det hem och sova middag. Jag har jobbat tidigt 3 dagar i sträck nu, vilket jag iiinte är van vid vilket betyder att jag är som en zombie och min kropp gör ont. Meeeen, idag är sista jobbdagen och imorgon tar vi helg! Härligt härligt. Vet inte om jag behöver jobba på måndag, förmodligen på eftermiddagen. Mina värdföräldrar kommer hem från cape cod då :) 
 
Som sagt, veckan har bara inkluderat jobb vilket har lett till att jag är supertrött på kvällarna och har ingen energi till att blogga. Jag ska försöka bli bättre på det. Har börjat kolla på Desperate Housewives, vilket är en riktigt bra serie! (varför har jag inte tittat på den innan??). 
 
Nu ska jag kolla på tv, käka lite och slappna av innan jag ska hämta mina busfrön! 
 
Puss på er. 
Kommentarer
Postat av: Carola

Puss på dig!!

2013-08-01 @ 18:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin