Shopping do makes you happy!

2013-08-1402:42:31
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
It's been a really good day. 
 
Även att regnet har öst ner hela dagen så har det varit en riktigt bra dag. Kanske för att det mesta dels bara varit jag och bebis? 
Kate går i sommarskola varje dag nu och Elijah går på spanska 2 dagar i veckan. Så det är bara jag och bebis några timmar om dagen nu. Riktigt skönt. Får ett litet brake från vardagen, det gillas! 
 
Så jag lämnade Kate på sommarskola och Elijah på Spanska. Sedan drog jag och Sara till köpcentret och hängde lite på starbucks innan dem öppnade butikerna. Sedan shoppade vi loss inne på Forever 21. Halva priset på reapriset, det ni ;) Och så köpte jag ett par nya skor. Me like! 
 
Sedan åkte vi hem, vilade och sedan hämtade lillkillen och sedan hem igen för att sova middag. Sedan har vi inte gjort så mycket. Åkte och hämtade Kate vid 4pm och sedan hem. Jag slutade vid 5pm. Ganska så chilldag om jag får säga det själv ;)
 
Nu förbereder jag mig för stepclass. Är verkligen inte på humör för det idag. Men jag ska göra det! Jag vill inte vara tjock, som min värdmamma säger ;) 
 
Btw, har precis avslutat ett samtal med Kate för hon var så upprörd över att hon inte kunde ha sin sleepover med sin kompis idag, nu på direkten. Hon sover med blöja fortfarande och hon vet att så länge hon gör det kan hon inte sovaöver. Men nu ska hon bums bestämt sluta med det så att hon kan sova över med sin kompis. Så nu är hon lite upprörd över att hon måste vänta på den här dagen som ska komma när blöjan är torr om nätterna ;) Lilla gumman, ska snart ha sin första sleepover! :')
 
Puss på er. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin