Long time no see, huh?

2013-12-0217:31:44
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Det har varit en hektisk och fullproppad vecka det här... 
 
Måndag - Onsdag har det bara varit att förbereda inför thanksgiving, laga mat, städa, se till så att allt är på sin plats, möblera, osv.
Torsdag - Thanksgiving. Laga mat och äta mat, spela spel och bara umgås. Riktigt härlig dag. Min vp var tvungen att opereras dagen innan, problem med blindtarmen. Men som tur var så hann han komma hem till tordagsmorgonen. 
Fredag - BLACK FRIDAY! behöver jag säga mer?? Jag och Tali åkte till Woodbridge mall runt 7tiden och shoppade loss ;)
Lördag - Hejdå fest för mig här hemma. Tali, Steve, Christine, Valerie, Blerta, Patrick och mina värdföräldrar var här. Elijah var uppe en stund och han blev total förälskad i Blerta, jag har aldrig sett honom le så mycket, smilgroparna sträckte sig upp till öronen, hahaha sötnosen. Vi spelade spel och åt amerikainspirerad mat - hamburgare och pommes ;) Det var sista gången jag såg Steve, Talis pojkvän, riktigt rolig kille! 
Söndag - huvudvärk.se, sova sova sova, sedan upp och iväg till Christine för filmkväll. Vi såg Ensam Hemma och åt kakor och drack te :) Fick även med en liten kakpåse hem med en söt kakform på :) Där träffade jag Hannah och Therese för sista gången. Så sorgligt! 
 
Den här veckan ska jag spendera så mycket tid med Christine, Valerie & Tali som möjligt. Min Christine kommer det bli svårt att säga hejdå till. Så fort vi tittar på varandra så kommer det några tårar hos oss. Det är tur att Tyskland inte ligger så långt bort! Min Christine <3 
 
Det var i princip en kort sammanfattning av förra veckans event! 
I nästa inlägg får ni lite bilder från min fest och Christines filmkväll! :) 
Puss på er. 
 
5 dagar kvar.....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin