107 dagar

2013-02-2719:14:57
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Har precis kommit hem från Kids village, typ lite som Leo's lekland där hemma fast med olika rum - t.ex. hårsalong, affär, osv :) Elijah älskar att gå dit. Så jag tog lilleman och bebis dit för några timmars bus och lek. På vägen hem smsade jag min vp och sa att vi snart var hemma och att elijah var trött. När jag tittade bak i bilen så sover båda två! Sååå söta! <3
 
Har inte gjort så mycket annat idag. Lekte lite på förmiddagen med pojken. Började jobba klockan 8. Slutar klockan 4. Barnen sover och lär sova 2h till i alla fall. Ungefär tills jag slutar. Kanon dag och jag får säga det själv ;) haha. 
 
Igår jobbade jag till 7.30pm. Tog barnen till biblioteket och skaffade mig ett lånekort så vi kunde låna böcker :) Oj vad dem tyckte det var spännande. Vi fick med oss 8 böcker hem och nästa vecka ska vi dit och låna nya! Mycket bättre än att köpa böcker ;) Billigare med hihi. 
 
Följde sedan med min vm till gymmet. Jag känner att det är dags att börja röra på sig igen. Gick 10min på löpbandet och 45min spenderades på spinningcykeln. Har måttligt ont idag, men vill man vara fin får man lida pin ;) Foten är helt okej efter gårdagens pass. Ska göra lite mer övningar med den så ska den nog bli helt återställd snart. Fortfarande lite svullen och öm men inget om man jämför med hur det var i början :) 
 
Nu ska jag trycka i mig lite lunch, känner att huvudvärken börja komma krypande lite smått. Tills jag skriver igen, 
 
Puss på er. 
 
Kommentarer
Postat av: Carola

Vad bra att du kommit i gång med träningen igen. Puss

2013-02-27 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin