2/20/13

2013-02-2017:53:45
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
 
Så här ser vi nu ut för tillfället. Ganska så nöjd med resultatet faktiskt :) Vi får väl se hur länge jag behåller det haha. Barnen sover just nu och jag avnjuter en kopp kaffe och lite semla. Ska bara ta det lugnt nu dem här timmarna som barnen sover. Jag känner att jag behöver vila lite. Städa och fixa kan vi göra en annan dag ;)
 
En annan svensk aupair som bor i närheten av mig har tagit i kontakt med mig, så vi ska förmodligen ses imorgon över en middag eller kopp kaffe :) Ska bli kul! Att träffa nya människor är nog det mest spännande man kan göra tror jag. Man vet aldirg hur dem ser ut eller hur dem beter sig, vilket är roligt. 
 
På tal om nytt. Jag ska helt ärligt bli bättre på att blogga och ta mer bilder. I promise! Kollade igenom bloggen lite nu och det är ju inte okej! Så från och med nu ska jag lägga liiite mer tid på bloggandet :) 
 
För er som är intresserade - Så här ser min fot ut just nu: 
Hade på bandaget i natt, men när jag vaknade idag hade jag lust att hugga av foten. Har den senaste tiden vaknat upp av att foten krampar, jag vet inte om den gör det, men det känns som det. Som om någon pressar foten riiiiktigt hårt. Gör så fruktansvärt ont. Så jag beslutade idag att jag skulle sluta med bandaget, så nu är jag utan vilket gör att jag kan gå i andra skor igen :) Meeeen, har upptäckt något precis ovanpå foten, upp mot benet ni vet, fast det är på foten (??). Jätte röd där och svullen, trycker man på det så känns det konstigt, svider lite och gör ont. Lite rädd att något är fel... Se bilden nedan: 
Inte den bästa bilden, men i alla fall... 
 
Nu ska jag fläka mig på soffan! Puss på er. 
Kommentarer
Postat av: gordon

puss på dig.

2013-02-21 @ 05:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin