31/1/13

2013-02-0103:04:23
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
sooovmorgon till max idag! ååh vad jag älskar att börja vid 12 :D haha. Idag har jag varit på bra humör, till skillnad från dagen igår, stackars barn säger jag ;) heheh. Meeen, jag har gjort upp för mitt dåliga humör från igår, idag. Har varit extra snäll idag ;) 
 
Hämtade barnen från spanskan vid 12 och sedan hem och gjorde lunch. Alla barnen sov middag idag med, gutt :)Har annars bara tagit det lugnt med barnen då lilleman fortfarande är sjuk. Tänkte att jag skulle sätta mig ner och skriva en lista på allt man kan göra här med barnen, ute och inne så vi alltid har något kul att göra :)
 
Nu är alla barnen i säng och det är sista reklamen på VD, som vanligt är så sjukt bra! Jag vet inte hur mitt liv såg ut innan VD kom ut. Ojojoj <3 Och efter så kommer ett avsnitt av fina Greys med! Älskar torsdagar! 
 
Imorgon jobbar jag bara mellan 10-12, ska träffa en annan au pair då och ha en playdate här hemma :) Hoppas att jag tycker om henne så att vi kan ha fler playdates :)
 
NU - Greys! <3
 
  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin