Handikappad

2013-02-1318:34:41
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Aahheehh, jag pallar inte detta! Jag som planerat att vara aktiv på gymmet denna veckan, blir istället sängliggandes med en illa stukad fot. INTE OKEJ! Att gå på step-klass är farligt! Min värdmamma var så orolig. Hon är så snäll och så himla omtänksam! <3 Hon var så snäll att hon tog mig till deras kompis som är atletläkare så han fick undersöka min fot och tog hand om mig. Alla är verkligen så snälla här och min värdfamilj är verkligen den bästa man kan ha! Jag har sådan tur att jag har dem <3
 
Så nu sitter jag här, i soffan med foten på två kuddar och ber till gud att den ska sluta göra ont för annars måste jag till doktorn och det vill jag ICKE! 
 
Jobbar till halv 8 idag och Kate är i skolan så dagen blir lugn :) 
 
En konversation mellan mig och Elijha idag på morgonen:
Jag: "Elijah vill du ha en kaneltoast?"
Elijah: "Nej, tack"
Jag: "Vill du ha en jellytoast då?"
Elijah: "Nej tack, det är bra."
 
Hihi, lilleman börjar bli stor. För stor! 
Kommentarer
Postat av: Carola

Hoppas du blir bra snart! Han är så söt lillkillen

2013-02-13 @ 18:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin