hej blåmärke!

2013-02-1504:26:23
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Happy Valentine's day! 
 

Tidig morgon idag. Började jobba klockan halv 8 och med huvudvärk dessutom. Dock ingen värk i foten. På tal om foten - JAG KAN GÅ PÅ DEN :D ihihih. Nu haltar jag inte längre, jag kan GÅ! G-Å människor, Gååååå! :D
 
När huvudvärken försvann tyckte jag att det var dags att göra något roligt med barnen så vi drog till ett köpcenter och gick runt sen drog vi till barnes & nobels så dem fick leka av sig lite. 
 
Skypade med mammis och pappis samt med farmor och farfar som var och hälsade på :) Har fått lite valentine's också. Fick ett kort och ett brev från mammis, pappis och amanda :) Ett kort från Malin, Micke & Emmis, samt en teckning och en ljuspåse :) Lite choklad av mina vf, en ballong (hihi) och ett kort :) Såååå tacksam för allt jag har fått idag, tack så mycket <3
 
Slutade vid 4 och vid 6 var det dags att undersöka foten igen. Så åkte iväg till mina vf's kompis, som är huuur snäll som helst, och tittade till hur det såg ut där under. (OMG!!!) Det såg ut som förväntat, för honom inte mig. Kylde ner foten och på med bandage igen. Ska förmodligen gå så i 2 veckor framöver. Vila så mycket jag kan och lägga foten i högt läge. Får jag ont igen så blir det förmodligen en röntgen men det ska förhoppningsvis inte hända. 
 
Jobbar nu igen, mina vf är på date ;) hihi. Så jag ligger i soffan, käkar choklad och kollar på What's your number, sååå bra film :) 
 
Kommentarer
Postat av: carola

stackare inte konstigt att du hade ont

2013-02-15 @ 07:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin