It's a new week (again...)

2013-02-1204:43:19
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Och så var det måndag igen... 
 
Ny vecka, nya tag. Startade som vanligt vid 12 och slutade vid 7.30. Har varit en riktig slappar-dag idag. Innan jag började så slängde jag i en maskin tvätt och drog till postkontoret för att skicka iväg lite brev. Skulle skicka en present till lillasyster med tänkte jag men man får tydligen inte skicka paket, såå Amanda, du får vänta med ditt paket tills du kommer hit ;) hihi. Gick sedan hem och skypade med mammis och pappis <3 Sedan var det dags att börja jobba! 
 
Bebis sov när jag började och jag behövde bara mata Elijah sedan var det dags för hans naptime. Sen var det lugna puckar igen till halv 3, så jag skypade lite till med mamma och pappa, haha. Sedan mata bebis, värma upp bilen, väcka lilleman och packa in barnen i bilen och iväg och hämta Kate. 
 
Väl hemma så var Kate så grinig så jag tänkte ge det ett försök att få henne att sova middag. Gick upp med henne på sitt rum, bad henne vänta med en saga för jag behövde gå ner och se till så att Elijah inte rörde Sara. Gick upp efter 3 minuter och då sover redan lillan. Stackarn var så trött. Sedan var det dags för bebis att sova. Så var det bara jag och Elijah kvar, så vi mös och hade pusskalas :) Min lille sötis <3 
 
Sen var det dags för middag och allt sådant där ni vet. Sen har jag kollat klart på Dirty Dancing och sedan kollade jag och min värdmamma på ett avsnitt av Downtown Abbey. Vi bestämde att vi skulle börja kolla på den serien och börja från start. Så nu har vi kollat på allra första avsnittet :)
 
Nu har jag krypit ner i sängen och ska mysa med tända ljus och City of Ashes :) Puss på er, godnatt/godmorgon <3
 
Kommentarer
Postat av: carola

det låter som en lugn och skön dag

2013-02-12 @ 06:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin