Long time no see

2013-02-2001:00:02
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Ooopss.. Här har vi visst glömt att uppdatera lite! Eller rättare sagt, inte orkat. Sjuuuukt trött! (igen, jag vet. Ni tänker säkert; när ska hon köpa dem där jäkla vitaminerna??) Ja det undrar jag med! haha.
 
Sitter just nu och väntar på att min hårfärg ska torka, tänkte pröva mig på en sådan där Ombré färg :) Vi får se hur det ser ut. Kanske ser ut som en clown!!! Tänkte att jag skulle ha en pyssla-om-mig-kväll. Så har även målat naglarna i en härlig grå/silvrig färg. Nagellacket skulle även göra naglarna starkare, så vi får väl se :) Ska ta av mig bandgaget ikväll med och duscha foten, antar att den stinker, så jag slänger upp en bild på hur den ser ut nu med. Frågan är om man vill veta?? 
 
Såå, vad har hänt dem här sista dagarna? Mjaa, jobbat ganska så mycket kan man säga. Jobbade över några timmar igår och jobbade tidigt idag så jag är helt slut nu. Det är redan tisdag, snart onsdag, igen. Helt galet vad tiden går fort! I måndags tog jag barnen till Barnes & Nobels, dem älskar det där! Sedan åkte vi hem och käkade lite lunch. Elijah och Sara tog sin nap, jag och Kate spelade massa spel och hade kul :) Elijah sov bara 1.5h vilket inte är bra så han var jätte tjurig heeeela dagen efter det. Jag skojar inte! Ingenting dög. Såå räddaren i nöden fick åka fram - se på filmen Bilar! Jag jobbade över 2h tror jag så jag var helt slut när jag hade slutat. Bums i säng var det!  Idag har jag jobbat mellan 7.30am - 6pm. Spanska stod på schemat och jag och lillan tog en sväng till target. Hem och skypade med mamma, pappa och amanda. Sedan hämta ungar, göra lunch, sova middag och sedan rita, leka osv :) Ganska så effektiv dag idag. Dock har jag varit så trött och min fot gör ont.. Jag hoppas dagen kommer snart då jag kan använda den helt igen och börja gå till gymmet igen! 
 
Ikväll ska jag inte göra någonting annat än att ligga på soffan och äta glass som middag och titta på Downton Abby med min värdmamma. Det ser jag verkligen fram emot! Har ni sett Downton Abby, eller vet vad det är för serie?? Sjuuuukt bra måste jag säga! :D hihi. Kolla upp den! 
 
Nytt inlägg kommer! Måste tvätta håret nu! Puss <3
 
Kommentarer
Postat av: carola

tagga ner lite

2013-02-20 @ 08:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin