The Naked Cowboy & The Baltimore Ravens

2013-02-0406:06:23
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Wooow, what a night! what a weekend! 
 
Igår drog jag in till NYC och träffade Hanna, riktigt skön tjej det där! Vi drog till Times Square och shoppade lite, träffade The Naked Cowboy lite och käkade lite middag på Applebees, rekomenderar dock inte den på Times square, sjukt dålig service. Undrar om servitörerna ens tänker där?? Hmm.. Hur som helst, jag tog med Hanna till den svenska godisbutiken som hon så gärna ville besöka ;) It's like heaven in there! Drog sedan vidare till Brooklyn och gick över the Brooklyn bridge och sedan trippade vi vidare till World trade center. Väldigt aktiv dag måste jag säga :) 
 
På subwayen så träffade vi på en man som på något sätt erbjöd oss jobb efter vårt år här i USA. Vi tackade snällt och gick vidare. Wtf liksom?! hahah. Tydligen lär det inte vara sista gången enligt min värdpappa och Patrik. vi får väl se hehe. 
 
IDAG, mina damer och herrar, är det/var det Superbowl Sunday! Oj vad kul jag har haft! Beslutade mig i morse för att skaffa gymkort så jag följde med min värdmamma till gymmet och tränade idag. Skulla signa upp men det fanns ingen där som kunde göra det så jag ska dit imorgon och fixa det, sen jäklar ska här tränas! Drog hem och duschade och fixade mig sen kom Jolene och hämtade upp mig. Vi drog hem till henne en stund sen vidare till en bar - Champps och kollade på football i hela 5 timmar. Ojoj vilken spänning det var! Kan tillägga att jag börjar fatta spelet med, vilket gör det ännu mer spännande. Laget vi höll på vann med 34-31, hur awesome?! ;) ahaha. Det var en upplevelse vill jag lova. Underbart! :D
 
Nu är jag hemma och käkar lite osthjärtan ;) Ska snart sova tänkte jag. Underbara söndag! Slänger upp lite bilder som ni kan titta på tills nästa inlägg :)
 
Kommentarer
Postat av: gordon

mycket trevliga bilder.puss

2013-02-04 @ 13:51:08
Postat av: Isabella

Hej! Haha jag var också i Times' Square igår ^^ är au Pair i Rumson, NJ. Vart ligger den svenska godisbutiken? Måste dit nästa gång jag besöker NYC! Jättebra blogg, läser den varje dag :P

Svar: Åh vad kul! :D Vi kanske kan ses någon gång då :) Den ligger i West Village: 89 Christopher Street :) Ååååhh tack så mycket, vad glad jag blir :D
Paulina Svensson

2013-02-05 @ 04:14:34
URL: http://aupairisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin