The Oscars

2013-02-2505:17:09
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Har tittat lite på Oscarsgalan som alla pratar om här. Röda mattan var ganska så rolig att titta på, alla fina klänningar. Vet inte riktigt vilken som var min favorit men Jennifer Lawrence blev tydligen #1 av folket. Hennes klänning var fin, men den påminde lite för mycket om en brudklänning...
 
Värden var värst tycker jag. Superdålig verkligen. Drog massa skämt som inte var roliga, vet inte om det var jag som inte fattade dem eller om dem verkligen var dåliga (?). För övrigt så var det han som har gjort Family Guy. Hade värden varit annorlunda så kanske det hade varit bättre. Lite som melodifestivalen där hemma i Sverige! ;)
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Drog till Menlo park mall och tittade på bio med Christine - Safe Haven. Ganska så bra film faktiskt. Vet någon som kommer gilla den (Malin) hehe. 
 
Nu blir det ett avsnitt Downton Abby sen läggdags!
Puss på er. 
Kommentarer
Postat av: Carola

Puss på dig också

2013-02-25 @ 07:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin