Weak

2013-02-0704:38:26
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Rubriken säger det mesta faktiskt.... Var på gymmet idag för en introduktion och mätning av kroppsfett osv. Shit! Jag måste verkligen börja träna igen. På riktigt. Jag skäms!!! :o
 
Jag väger 144.8 lbs (65.7kg). Min vilopuls är på 81 men bör vara på 70 någonting tror jag. Mitt kroppsfett är antingen 40% eller 40lbs av min vikt och mina muskler är 20(någonting)% eller 20lbs. Hur eller hur så är det kasst! usch. Nu ska här tränas tränas tränas! Fick reda på att jag ska lyfta mer vikter för att ju mer och större muskler du har, desto mer kalorier bränner du. Så nu vet ni det ;)
 
En annan dålig sak som jag fick reda på är att min rygg är riktigt dålig. svag. Så jag måste börja träna upp den riktigt ordentligt. Den är tydligen så dålig som den kan bli. Mina axlar med. Ajajaj. Gymmet 24/7 typ. Nej men seriöst, dags att börja ta tag i saker och ting här nu! 
 
För att bli lite positiva slänger jag upp ett par bilder på barnen :)
 
Kommentarer
Postat av: gordon

du måste nog låta bli godsakerna din lilla gottegris.Men ta tag i trängning du så blir det bra.
Fina bider på barnen och på dig.puss

2013-02-07 @ 05:52:30
Postat av: carola

fina bilder du har tagit ni ser ut att ha rolig! lina träna så du slipper få problem med rygg och axlar jag vet hur det är puss puss

2013-02-07 @ 06:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin