Wonderful host parents

2013-02-2115:52:39
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (3)
På alla hjärtans dag fick jag världens sötaste kort från mina värdföräldrar där det stod hur mycket dem uppskattade mig osv, plus ett presentkort på dunkin donuts! Dem är sååå underbara! <3 
 
Igår fick jag ett giftcard av dem för att jag har jobbat över så mycket och för att jag är så bra med barnen osv. Jag kan inte beskriva med ord hur tacksam jag är för att jag har hamnat i den här familjen och jag är sååå lycklig över att dem verkligen tycker om mig. Hur många värdföräldrar säger tack såhär för att deras au pair har jobbat över några timmar en vecka?!  INGEN, vad jag vet! Förutom mina värdföräldrar! <3 
 
Jag älskar er <3
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig lina så jag kan förstå att dom är nöjda med dig!

2013-02-21 @ 16:58:10
Postat av: Malin

Åååå vad gulliga dom är. Så klart dom älskar dig. Du är ju en fantastisk människa. Men dom får inte "ta" dig för all framtid nu . Vi behöver oxå dig fina Lina ❤

2013-02-21 @ 18:41:29
URL: http://www.mallesplace.blogspot.com
Postat av: Mia

Åh så underbara <3 blir så rörd och glad för dig Att du hamnat os en sån fin och underbar familj och klart dom har ju en underbar Lina hos sig så bättre kan dom inte få det :) vi saknar dig här hemma kram

2013-02-21 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin