A perfect friday.

2013-01-1923:36:41
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Min fredag var perfekt. Började inte jobba förens vid 2 så hade heeela dagen på mig att inte göra någonting, sova hur lääänge jag vill (nästan) hehe. Underbart skönt var det. Lillkillen sover middag till halv 4 och när flickan kom hem från skolan så åkte vi till Barnes & Nobels och hängde lite där :) När vi kom hem så slutade jag för dagen, ahaha. Bästa arbetsdagen på länge ;) 
 
 
Idag jobbade jag mellan 10-12 då flickan hade dans, inte så farligt. När jag kom hem så tog alla en liten middagslur och jag fick en liten stund med storasyster Josse på skype, härligt :) Du ska bara veta hur mycket jag saknar dig! (alla andra där hemma med såklart). Sedan hade jag och Kate lite dansparty här nere för hon ville inte sova, så jag var snäll och passade henne medans min vp gick upp igen. Vi hade jättekul och sedan var jag snäll och tog Elijah när han vaknade med och så gick vi ut en runda :) Härligt med frisk luft och barnen var hur snälla och glada som helst! Bra dag med andra ord. 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

ser så mysigt ut

2013-01-20 @ 09:08:41
Postat av: carola

ser mysigt ut

2013-01-20 @ 10:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin