Baby Sara

2013-01-1902:28:02
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
 
Eftersom att jag inte har så mycket att uppdatera om ikväll, plus att jag är lite busy med att redigera massa bilder, så bjuder jag på en lite tjuvkik på dagens fotografering ;) Sara fick vara modell idag. 
 
Känner att jag måste börja käka vitaminer eller någonting för jag är så himla trött hela tiden. I förrgår gick jag och la mig klockan nio och igår klockan 10! idag tänker jag försöka trotsa tiden och gå och lägga mig klockan 11.. Vi får se hur det gå då mina ögonlock börjar kännas tunga redan nu! (klockan är 8.30) nähe, mina damer och herrar, back to buisness. En update om dagen kommer senare, snarare imorgon ahaha. 
Kommentarer
Postat av: gordon

mycket fina kort på flickan.Men du kan väl fråga mamman om hon vet någon vitamin som piggar upp.
puss

2013-01-19 @ 09:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin