En "fått-mycket-gjort" dag (för jag inte kommer på en synonym)

2013-01-0901:30:29
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Det har varit en riktigt bra dag idag, trots att jag försov mig med 7 minuter ;) Barnen har lekt bra tillsammans och jag har hunnit med att träna. Nu efter jobbet har jag möblerat om i mitt rum och jag är riktigt nöjd. Ställde även undan lite grejer som jag inte har nytta av och har även skrivit en lista på saker som jag skulle behöva köpa. En mycket bra dag med andra ord :) 
 
Imorgon är min fuskdag och jag håller tummarna för att jag har gått ner något pound till annars kommer jag att ha panik hela dagen imorgon. Det är ju inte roligt att ha en fuskdag om man inte har gått ner något innan man har den. Dock ska jag inte klaga då jag har gått ner 4 Lbs på 2 veckor, men i alla fall. Får börja träna mer helt enklet ;) 
 
Imorgon jobbar jag 7-5 igen och jag har inte en aning om flickan går i skolan eller inte. Hade varit bra att veta så man kanske kunde planera lite vad man kan göra. Det ska ju vara fint vänder hela veckan så det blir nog lite utomhus aktiviteter. 
 
Sitter nu i min soffa, i mitt nymöblerade rum, lyssnar på musik och njuter av livet. Ibland känns allting så himla bra! Gutt! Känslan man får när man bara kan andas ut och inte oroa sig för något. Underbart! (Ett av mina nyårslöften i år - sluta oroa mig så mycket.) 
 
Kommentarer
Postat av: gordon

det blev bra. närman tränar så går man upp lite i början.vad fin du är på kortet.puss

2013-01-09 @ 06:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin