It's a new year

2013-01-0123:03:19
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Nytt år, nya möjligheter, och allt sådant där som alla skriver på årets första dag...
 
Idag är en riktig slappardag och min fuskdag är officiellt över nu. Åt faktiskt inte så mycket godsaker, jag blev så mätt av maten att jag inte orkade äta något annat. Bra där! Har gått ner 1.5kg på en vecka, ganska så bra :) 
Ett nytt år och några kilon lättare tycker jag minsann att jag förtjänar en liten present! Jag ska införskaffa mig en Kindle Fire, det blir en bra present till mig själv :) Tacktack <3
 
Sitter här med träningskläderna på och sa för ca 4h till mamma och pappa via skype att jag skulle ner i källaren och träna. Här sitter jag, 4 h senare. har jag tränat? nej. hahah.. Jag är sååå trött, även att jag fick sovmorgon idag. Men all stress inför jul, dopet och nyår har satt sina spår. Nu blir det till att ladda upp batterierna, dricka höga doser av C-vitamin och träna gärnet. 
 
Imorgon har barnen spanska i 2h, det blir en bra tid att träna på. Får se hur mycket jag orkar dock ahah. Min kondition är inte så bra dessa dagar. Förstår inte vad som hänt ;) 
 
Kommentarer
Postat av: gordon

kom igen nu med träningen.du fixar det tro jag hahaha.puss på dig

2013-01-02 @ 08:35:00
Postat av: Zandra - Min väg mot USA.

Träna på bara! :)

Kul o läsa din blogg, följer massa aupairbloggar! Åker själv 25 februari :)

2013-01-02 @ 21:46:53
URL: http://zandrasyolomoment.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin