scrapbooking

2013-01-2705:00:53
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Har nu inhandlat lite nödvändigheter till mitt scrapbooking :) Är ganska så nöjd så nu kan jag nog sätta igång i alla fall. Får ju nya idéer i huvudet hela tiden, så kommer förmodligen (ganska så säker) inhandla ännu mer saker. Kanske är dags att skaffa ett rewardscard hos AC Moore? ;) Lär ju tjäna ganska stort på det om man säger så. 
 
Börjar bli förkyld igen. Täppt i näsan och hängig. Icke bra. Dessa bakterier... Imorgon blir det iväg och käka frukost någonstans med familjen, trevligt :) Skype-date med mams och paps blir det imorgon med, can't wait! hihi <3 Skicka iväg ett sms var till systrarna som var ute inatt för att se hur dem mår imorgon haha. Jag vet redan svaret, men det är alltid kul att säga; vad var det jag sa? ;) hihih. 
 
btw, detta är min otroligt vackra lillasyster <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin