shopping shopping shopping

2013-01-0605:15:20
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Igår var en trevlig kväll med Fanny - bio på Times Sqaure; This is 40. Rolig film, den måste ni se där hemma. Kom hem vid 2 tiden, slockande direkt och vaknade inte förens vid 12 idag i panik! Har inte sovit såhär länge på minst 2månader haha. Kommer ner och mina värdföräldrar ger mig kommentaren: Åh, så du lever fortfarande, vi blev lite oroliga. Hahah. Jaa, jag med! 
 
Idag blev det en shopping dag. Handlade mestadels presenter :) Men fick med mig en fin blus, Bronzer, läppglans, solglasögon (jaaa, ni läste rätt! Men det är faktiskt sol på denna sidan atlanten!) och ett nytt nagellack till mig själv. Resten blir en surprise ;) Köpcentret jag var på hette Bridgewater och jag var med en annan svensk aupair vid namn Hannah. Kul att träffa lite nytt folk :) Känner att jag måste börja träffa lite andra. 
 
Imorgon är en städdag, mitt rum ser förjävligt ut! Ska slå in presenter med. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Kanske ska träffa Yolandi, en annan aupair som är ganska så ny här. Vi får se :) Kanske följer med familjen till IKEA, man vet aldrig ;) I sådana fall ska jag köpa lingonsylt och gräddsås ;) hahaha. 
 
Kommentarer
Postat av: gordon

hoppas att det var skönt att sova ut det kan behövas ibland.kul att du träffa nya kompisar
men det med lingonsylt/gräddsås vet ej.puss

2013-01-06 @ 10:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin