Sunday

2013-01-0705:42:14
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Söndagen har varit relativt lugn. Kollade på Clueless och Hot chic hela morgonen. Sedan följde jag med familjen till ett nytt köpcenter, för mig, hängde lite på Barnes & Nobles och sedan käkade vi middag på Cheesecake Factory, när jag har min fuskdag ska jag fan äta alla cheesecake's som dem har!! herregud, en hel meny med olika smaker! 
 
Ikväll har vi spelat lite spel. Sagt hejdå till mormor som åker hem till Cali imorgonbitti. Det kommer bli tomt utan henne här. Har vant mig vid att ha henne här och att det alltid är någon som hjälper mig med barnen. Men hon kommer snart tillbaka! :D
 
Tror även att jag fick i mig en dos av hemlängtan med... Inte för att jag vill hem, utan mer att jag saknar alla där hemma; mamma, pappa, systrar. Känna närheten av dem. Det fick mig att fälla några tårar idag. Men vi ses snart igen, snabbare än vad ni tror <3 Jag älskar er! 
 
Har satt upp lite teckningar och annat smått och gott på vägen vid min säng :) 
Mitt nya nagellack, jag vet, jag suger på att måla dem, menmen haha.
Kommentarer
Postat av: Mia

Saknar och älskar dig också <3

2013-01-07 @ 07:52:51
Postat av: gordon

känner du dig lite nere är det bara att ringa det vet du.puss

2013-01-07 @ 08:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin