This is to my lovely family ♥

2013-01-2401:51:16
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Idag blev en dag då jag tänkte på er extra mycket, och som jag fortfarande gör. Idag älskar jag er lite extra mycket och saknar er lite extra mycket. Jag vet inte varför, men när jag tänker på er så fylls jag av en så stor glädje och kärlek som inte går att beskriva. Ni ska bara veta hur mycket jag älskar er och hur mycket jag uppskattar ert stöd i min resa. 
 
Just nu vill jag bara krypa upp i soffan där hemma och mysa in mig mellan mamma och pappa och kolla på något riktigt dåligt svenskt program och bara njuta av nuet. Inte för att jag har det dåligt här, min värdfamilj är den bästa, tro mig. Men bara känslan att ha sin familj nära, det är något riktigt underbart och som inte går att köpa för pengar. The most precious things in life, is not worth all the money in the world. 
 
 
Åååh vad jag älskar er! <3
(Självklart även er som inte finns med i bilden.)
Bild tagen minuter innan jag lämnade Kalmar
Kommentarer
Postat av: carola

lina du ska veta att vi saknardig super mycket här hemma också, det känns som om det fattas en pusselbit och vi älskar dig såååå mycket, men vi är glada att du trivs och har det bra puss o kram

2013-01-24 @ 06:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin