8.7.13

2013-07-0902:45:35
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Nu äntligen när min solbränna har lagt sig så ska det börja klia i stället. Jag går runt och spekar som en galning, folk tror säkert att jag har loppor eller någonting. Det här är nog värre än att känna brännan på kroppen. Då kunde jag åtminstonde smörja på aloe vera och lägga mig ner och slappna av så det försvann. Men nu... Det spelar ingen roll om jag försöker tänka på ngt annat, det KLIAR (!!!!)
 
Dagen har varit bra. Jag tog en promenad, skypade med Josse och tog det lugnt. Jobbade mellan 12-8 så när jag började jobba så sov barnen middag. Runt 3.30 åkte vi och hämtade Kate från hennes summer camp och drog vidare till poolen. Sen blev det hem och käka middag och läggdags. Så så har min dag sett ut. Ganska chill faktiskt ;) Vi lever i princip vid poolen just nu. Jag planerar en heldag vid den i morgon med då jag jobbar mellan 8-6 :) 
 
Jag ska lägga in bilderna från beachen nu, snart! (I promise!)
Så ni får nöja er utan bilder så länge för jag tog inga idag :) 
Puss på er.
Kommentarer
Postat av: Gordon

Det går snart över din stackare.puss

2013-07-09 @ 05:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin