Fried chicken anyone??

2013-07-0721:20:07
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Äntligen hemma från vårat beach house! Borta bra men hemma bäst, right? 
Ligger i sängen och slappar - kollar på tv-serier och dricker kaffe. Jag känner för att möblera om i rummet lite. Sätta upp lite foton osv. Jag måste även sätta mig och boka mina klasser, måste ju göra 6 credits innan jag åker hem, om jag åker hem. Kanske förlänger, men måste hur eller hur göra mina credits innan jag beslutar mig. Ska se om jag kan prata med mina vf idag om det. 
 
Var ute och gick en runda förut idag. Jesus Amelia vad varmt det var ute! Svetten rann så fort jag gick utanför dörren. Jag vågade inte kolla på termometern hur varmt det var, jag ville inte riskera en hjärtattack. Men jag gick 30 min i alla fall. Hällde i mig vatten när jag kom in och tog en kall dusch. 
 
För er som inte vet så brände jag mig rejält på beachen i onsdags... Jag kunde inte sitta ner på 2 dagar, nu kan jag äntligen sitta ner och luta mig tillbaka, även duscha i KALLT vatten. Man lär sig av sina misstag. Även då jag smörjde in min med solskydd så var det tydligen inte tillräckligt många gånger.. Nu blir det solskydd var 10e minut. Aldrig mer igen ska jag gå igenom denna smärta! Ajajaj. 
 
Bilder kommer när jag kan slita tummen ur arslet! 
Puss på er.
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Robin

Fin rumpa! :*

2013-07-07 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin