I'm baaack!!

2013-07-2501:44:51
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Nu är jag äntligen tillbaka på bloggen! Jag kom hem i söndags morgon och upptäcker att min dator har craschat. 
 
Jag har precis fått tillbaka den. Någon kabel till hårrdisken är bytt och alla bilder är borta.. Jag sörjer just nu. Alla bilder!! Jag har inte ens hunit skriva ut alla!! *Panik*. Men vad ska man göra?? Gjort är gjort, det går inte att ändra på.. Jag kan lämna in datorn och förhoppningsvis kan dem hitta bilderna, men det kommer förmodligen bli dyrt. Jag ska höra med apple och se om dem vet priset på det företaget dem rekomenderar... Men men. 
 
Jag är alldeles för trött för att börja skriva om hela min underbara Cali-trip. Men jag kan säga så här mycket: 
Jag hade hur underbart som helst! Jag var som ett barn på julafton, ivrig och superglad! Helt klart ett måste att se, men jag föredrar New York faktiskt. Dock är det synd att man inte kan kombinera växtligheten i Cali med New York, det hade varit den perfekta kombinationen! 
 
Imorgon går jag och min vm på diet, på RIKTIGT. Det är nu det gäller! Fit, slim och smal ska jag bli! Punkt och slut. 
 
Jag ska ladda upp mina "första" bilder på datorn nu tänkte jag. 
Från och med nu ska jag sitta vid datorn på en enda plats. Ingen mer dator i knät.. Nu är det skrivbord som gäller och där ska den stå tills jag åker hem. 
 
Jag kan fortfarande inte fatta att alla bilder är borta.....
 
Puss på er.
 
Jag och min kärlek - starbucks. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin