Vacation starts now

2013-07-1305:20:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
 Klockan är 11.22 pm, jag har krypit ner i sängen och ska snart sova. 
 
Imorgon drar jag till CALIFOOOOORNIA!! 
Det kommer att bli så jäkla awesome! Planen är såhär:
 
Lördag:
Åker 4.35pm och anländer i San Diego 9.14pm. Min Värdmormor och hennes man kommer och hämtar upp mig och ska bjuda ut mig på en äkta mexikansk restaurang. 
Söndag:
Upp jääättetidigt och sätta sig i bilen för att köra till LOS ANGELES med min Värdmormor och hennes man för att se Santa Monica och Hollywood och allt sådant där jättekänt ni vet ;) Jag stannar kvar över natten hos min vm's kompis/kusin (??).
Måndag: Dags att besöka Universial studios som kommer att ta hela dagen (note to self: kolla upp karta och planera dagen ASAP). Min vm kommer och hämtar upp mig och vi kör tillbaka till SD. 
Tisdag: Chilldag i SD, kolla beachen och boardwalken.
Onsdag: DISNEYLAAAAAND. Upp tidigt igen för att köra till DL för en heeldag där :)
Torsdag: Upp tidigt och besöka MEXICO! Sedan tar vi flyget till SAN FRANSISCO där min värdpappas kompis hämtar upp mig. 
Resten av veckan är ganska så öppen hahah :D Men jag ska självklart gå/cykla på Golden Gate bron, besöka The redwoods och allt sådant där :)
 
Så att så ser det ut just nu :) Vädret suger ute men det gör inte mig något för jag drar till värmen imorgon ;) 
Nu ska jag sova så att jag orkar gå upp imorgon och säga hejdå till min värdfamilj som åker på semester dem med och så att jag hinner göra det sista som behövs innan jag tar tåget til flyget :) 
 
Detta kan vara det sista blogginlägget på en vecka nu då jag inte tar med mig datorn till Cali. Kan hända att jag bloggar imorgon, om jag får tid :)
Puss på er! 
Kommentarer
Postat av: Carola

Hoppas du får en underbar semester. Puss

2013-07-13 @ 07:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin