2 Juni

2013-06-0221:14:37
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Jag är helt slut!! Vilken vecka det har varit. Har verkigen jobbat mina timmar denna veckan. Idag är jag ledig och är sååå trött och endå sov jag tills jag vaknade självmant. Barnen är övertrötta idag eller något så det är k.a.o.s här hemma. Jag har inte energi att ta mig ut någonstans så här sitter jag. Mitt i smeten och försöker ta det lugnt! ;)
 
Min vm's mamma kom hit i torsdag - ååh som jag har saknat henne! Samma dag åkte min vp iväg på konferans så det känns som jag har jobbat 24/7. Nu längtar jag verkigen efter min semester! Ska bli sååå skönt! En hel vecka i California med allt det har att erbjuda :D 
 
Jag vet att det var länge sedan jag uppdaterade och detta är typ den sämsta uppdateringen någonsin. Men jag är helt slut i huvudet. Hade någon frågat mig idag vad jag heter så hade dem fått vänta på ett svar. Så känner jag just nu! 
 
Har tagit lite bilder under veckan så dem kommer väl någon gång! ;) haha
 
Puss på er. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin