24 Juni

2013-06-2504:34:41
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Jag har varit trött idag. Jag måste verkligen komma igång med min vanliga rytm igen (säger jag nu som sitter uppe vid 10.30pm) hehe. Det har inte varit så mycket att göra idag. Barnen sov middag när jag startade och sedan åkte jag och hämtade Kate, jag gjorde pizza och barnen lekte. Farbror Eddie var över också och hjälpte till så jag har praktiskt taget inte gjort alls mycket idag. Men endå är jag trött, så det måste ju bero på att jag vaknar för sent och lägger mig sent! Näee, dags till 9.30pm - 7am. Punkt slut! Skärpning Paulina!

Imorgon är alla barnen hemma, ingen spanska. Så det blir en tur till bibblan för lite toddlertime och sedan hem och sova för sedan blir det poolen! :D Ska bli så himla gutt! Idag kunde man inte åka dit ju för det regnade och åskade lite granna här. Men vad gör väl det, vi hade ju trevligt inomhus i alla fall :) 
 
Sara har fått så långt hår nu att jag kan göra inbakade flätor på henne, helt otroligt!! 
I matväg går det utför för lilla flickan. Jag började mosa i banan i havregrynsgröten vi försökte ge henne och plötsligt började hon äta som aldrig förr ;) Nu äter hon även sötpotatis och ärtor, men mest banan, hhiih. Min lilla bebis börjar bli stor nu! Helt galet vad tiden går fort.... Snart har jag varit här i 8 månader, jag kom ju nyss hit?!?! 
 
bebis <3
 
NOTE TO SELF: Imorgon ska jag lägga ut bilder på barnen när jag kom hit i november och på hur dem ser ut idag :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin