Barnes & Noble

2013-06-2701:38:59
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Sitter på B&N just nu och tar det lugnt. Käkar kalkonpanini och dricker min favvo kaffe. Andas ut lite och bara njuter av lugnet som är här. Man blir verkligen super lugn. Det måste vara något i atmosfären.
 
Jag slutade jobba vid sju och åkte direkt hit. Idag tog jag barnen till poolen de 2 sista timmarna jag jobbade, det var kul :) Dem sköter sig så himla bra när vi är där och det är väl tur det.. Är lite trött efter idag. Sara vaknade upp efter en timma från sin nap och var jätte tjurig, hon ville inte amma ingenting, men tillslut så tog hon en flaska och somnade om. Pjuuhh, det hade aldrig gått att ha henne uppe till sju efter bara en timmes vila. 
 
Sitter och lyssnar på musik just nu och mina hörlurar bara ploppar ut hela tiden, jag måste skaffa nya. Glömde mina favvo hörlurar från VS hemma i Sverige så klart ;) Säg vad jag inte glömde där haha. Men dem säger ju att om man glömmer något hos någon omedvetet så betyder det att man vill komma tillbaka, så jag antar att jag vill tillbaka ;)
 
NU ska jag njuta av min kaffe och läsa min bok ;) Mummmmss
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin