Catch up!

2013-06-2016:43:17
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Det var ju ett tag sen man riktigt uppdaterade så att säga.. Det har varit fullt upp denna veckan och jag har varit riktigt trött - läggdags 9.30 pm varje kväll! 
 
Jag kom "hem" i söndags 12.30pm och min värdpappa hämtade upp mig. Det första jag gjorde när jag kom igenom customs var att springa till närmsta starbucks och köpa mig en riktig kaffe! Kom hem och träffade alla barnen som var överlyckliga att jag kommit tillbaka, så härligt att se dem så glada över mig :) Tog en dusch och följde sedan med familjen till deras kompisars hus för lite barbeque :) Jag slockande sedan härligt i min säng vid 9 :) 
 
Började jobba klockan 12 dagen efter. Jag tog barnen till en park där dem hade vattenspridare, Kate älskade det! Elijah var lite rädd så han satt mest i mitt knä och mös :) Vi kom hem, käkade middag och sedan var det dags att sova. Ganska så enkel och skön dag att starta med :) 
 
I tisdags jobbade jag mellan 8-6. Barnen var på spanska så jag och bebis hade en lugn förmiddag. Vi la oss i sängen och vilade ett tag, sedan hämtade vi upp busfröna och alla sovmiddag. När Elijah vaknade tog han och jag det lite lugnt och lekte med bilar :) Vi gjorde lite middag och busade lite när alla hade vaknat :) En härlig dag det med. 
 
I går tog jag alla mina små kycklingar till parken. Vi gungade lite osv. Sedan åkte vi hem för lunch och Elijah och Sara sovmiddag. Jag och Kate busade ganska så mycket och gjorde svenska våfflor :) På eftermiddagen spenderades tiden vid poolen, där Kate körde slut på mig och mina ben, så idag gör det lite ont ;)
 
Idag jobbar jag mellan 2-8, barnen ska på spanska på eftermiddagen 3h, så det kommer bli en riiiiktigt lugn dag :) Det ser jag fram emot. Sov lite förlänge idag och känner mig lite hängig. Men ska snart lägga mig ute i solen så då blir jag nog pigg :) Imorgon är jag ledig och då ska vi fira midsommar inne i NYC! :D 
 
Här kommer lite bilder från studenten:) 
Puss på er!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin