Midsummer in NYC

2013-06-2322:55:44
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (4)
Midsommar helgen har varit heeelet fantastisk! 
Gick upp tidigt på morgonen för att baka jordgubbstårta från scratch. Gjorde kransar till barnen och fixade mig inför dagen i NYC. Stressade lite till NYC och till battery park (som låg lite längre bort än vad jag trott). Svettandes som en gris kommer jag fram till mötes platsen där jag skulle träffa alla människor från meetup gruppen som jag är medlem i :) Hälsar på allt trevligt folk, sätter mig ner och tar ett glas proseco. 
 
Gruppen jag är medlem i är en grupp för folk från skandinavien eller för dem som vill lära sig prata svenska, danska eller norska. Vilka härliga människor som är med i den. Vi kommer ha massa roliga kvällar tillsammans. 
 
Hela midsommar kvällen var underbar. Massa god mat, dans runt stången och dricka så klart ;) Har nu även fått mig en amerikansk vän ;) det ni! Nu kan man kryssa av det från to do listan haha. 
 
Vid 10pm åkte jag till Penn för att möta Hanna, Matilda och Linnea som skulle ut på kvällen. Så jag tog några drinkar med dem och var sedan tvungen att åka hem. Skulle jobba på lördagen klockan 10am. Kom hem vid 1.30am och bums i säng! Jag var helt slut. Jobbade hela dagen till 7pm sen blev det att frossa i kinamat. 
 
På tal om kinamat - här har dem den bästa kinamaten ever! bara så ni vet ;) 
 
Nu får ni lite bilder att frossa i, videos kommer senare :) 
Puss på er. 
 
 
Kommentarer
Postat av: gordon

Ser väldigt mysigt ut.man kan tro att det är värsta rockfestivalen. Puss

2013-06-24 @ 07:10:33
Postat av: kattkitty

så HIMLA fina BILDER

2013-06-25 @ 14:23:43
URL: http://golddigger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nämen slutaaa! Jag vill också till NYC NUUU! <3 Hoppas du hare jääätte bra där! :)

2013-06-25 @ 14:26:43
Postat av: Annika

Härliga bilder :)

2013-06-25 @ 14:29:02
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin