Svettigt

2013-06-2415:57:27
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Kom precis in från en 20min powerwalk. Gud vad svettig jag är! Det är så kvavt och jättevarmt ute. Man smälter nästan när man går ut! Jag gissar på att det blir poolen idag med barnen, hela dagen! Inte tänker jag hänga på bakgården och svettas som en gris när jag har en pool att gå till. 
 
Nu är det dags att ta en dusch och dricka upp mitt c-vitamin vatten. Sen blir det ner och göra något gott att äta till lunch, har bara inte en aning om vad jag är sugen på.. 
 
Idag börjar vi jobba klockan 12, så fram tills dess blir det att endast ta det lugnt! Ska det vara så här varmt hela dagen kommer det nog bli en tuff dag kan jag tänka mig.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin