25 mars

2013-03-2520:22:25
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Våffeldagen idag, men inga våfflor här inte. Jag går officiellt på diet. Här ska vi bli smala och fina! Måste tänka positivt hela vägen nu bara. Varför ska man alltid bli sugen på allting när man inte får äta det?? 
 
Dagen idag har varit okej, känt mig lite nere idag. Vet inte om det är hemlängtan som spökar?? Den har kommit lite mer nu den sista tiden. Vet om det är för att halva mitt år snart har gått. Vem vet...
 
Annars händer det inget roligt just nu. Kate har påsklov så det blir alla tre barnen hemma denna veckan. Men som tur är så är min vm hemma med så vi ska åka på museum och zoo så det ska nog gå bra det här :)
 
Tills jag har något roligt att uppdatera, puss på er. 
 
mina nya skor.
Kommentarer
Postat av: Carola

Vi längtar efter dig också men du vet att valet är ditt!!!

2013-03-26 @ 06:01:22
Postat av: Ida

snygga skor!

2013-03-26 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin