27 mars/ Turtle back zoo

2013-03-2701:11:37
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Idag har vi varit på zoo. Vädret har varit amaaaazing, och fortfarande är föresten. Det är typ 15 grader ute eller något, gaaalet! 
 
Har precis kommit hem från gymmet, stepklass med min vm. Det börjar gå bättre nu, kan nästan hela klassen nu. Instruktören gav mig till och med beröm ;) det ni, för en som varit skadad! ;) haha. 
 
Ungarna ääälskade zoo't. Det bästa var ju att vi bara $1/person ;) ganska billigt om jag får säga det själv. Så det var väl värt pengarna om man säger så :) Dem hade alla det vanliga djuren som alla zoo har. Fåglar, hästar, jaguarer, ni vet - det vanliga. Inga lejon eller giraffer eller så, det var bara ett litet zoo, men helt okej i alla fall :) Jag njöt av vårvädret mest :) underbart!
 
Imorgon blir det ett museum att besöka på Long Island, det ska bli kul :D Bilder från zoo kommer nog imorgon skulle jag gissa på, orkar inte redigera och allt sådant där just nu:) Kan bjuda på en bild dock! En GIGANTISK gris! Den var större än mig x3, har aldrig i mitt liv sett en sådan stor gris! Måste vara världens största gris! :O
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin