Crossfire hurricane

2013-03-0804:23:21
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (3)
Åter igen ligger jag på soffan och är så otroligt trött, blundar jag så somnar jag säkert. Tittar på dokumentären om The rolling stones igen. Ganska bra, den är sevärd. 
 
Idag började jag 8.15-6.15. Ganska så bra dag. Ungarna blev lite tjuriga i slutet och jag har ingen aning varför. Det tog på mina krafter kan man säga. Tänkte dra till gymmet, men när jag hade satt mig ner i soffan så kom jag liksom inte upp igen och här ligger jag nu, 3h senare ;) haha. 
 
Tog barnen till woodbridge mall under eftermiddagen så de fick leka av sig lite. Och jag fick läsa lite i lugn och ro haha ;) Dit blir det att åka fler gånger. Kate fick en kompis där med. 
 
Nu ska jag fixa lite med min lillasyster projektarbete ;) Snäll syster är jag! :) 
 
Imorgon är jag leeedig! Vi får se vad dagen har att erbjuda. Hoppas på bra väder i alla fall :) 
Puss på er.
 
Kommentarer
Postat av: Carola

Hoppas du får en bra fredag! Puss till dig också

2013-03-08 @ 06:28:19
Postat av: Anonym

Super snäll är du! <3

2013-03-08 @ 09:06:50
Postat av: Mandy

/mandy

2013-03-08 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin