Frågor & Svar

2013-03-0403:26:28
Frågor & Svar
 •  Kommentarer (1)
Hej! hade lite mer frågor om det går bra, hur är din relation med familjen eller aa, värdföräldrarna? :) tillexempel när ni ska äta, äter du då tillsammans med familjen eller själv? och när du ska träffa någon utav dina kompisar måste du då fråga om det är "ok"? och får du ta hem kompisar till huset? kallar du dina värdföräldrar för deras förnamn eller säger du mr och mrs till dom (läste någonstans att de flesta gör de)?och så undrar jag också om du och dina vänner går ut och festar på helgerna, dricker osv? skulle vara super om du kunde svara i ett inlägg i bloggen :)
 
Hej Ida!
Min relation till mina värdföräldrar är jätte bra. Jag känner mig verkligen som en i familjen och dem behandlar mig som det också. Oftast äter vi tillsammans men ibland äter jag själv då föräldrarna jobbar osv. Nej jag behöver inte fråga om det är ok, jag säger bara till när och vart jag ska åka och vem jag ska träffa. Jaa jag får ta hem kompisar till huset. Jag kallar dem efter deras förnamn. (skulle bara kännas konstigt att säga mr och mrs.) Nej jag går inte ut och festar, är inte 21 och jag vill inte riskera att åka hem pga ett fake id så jag väntar tills jag fyller 21, men många au pairer gör så. 
Kommentarer
Postat av: Ida

tack för svaret! :)

2013-03-04 @ 14:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin