Känslan av hemma

2013-03-2302:49:35
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Börjar få lite hemlängtan igen. Ni vet den där känslan av hemma, omgiven av familj och sin "normala" vardag. 
 

Jobbar till klockan 10pm ikväll. Mina vf är ute på date. Jag ska titta på lite OTH och dricka te. Ingen mat har intagits idag heller. Usch. Mår illa bara jag tänker på mat just nu. Vet inte vad problemet kan vara. Har ingen lust att äta i alla fall.
 
Sitter och funderar lite på det här med förlängning här med. Kanske inte är det bästa, med tanke på att jag har lite hemlängtan.. Men snart har 5 månader gått här - 7 more to go. Jag måste ju snart bestämma mig. En del av mig vill stanna, den andra vill åka hem. Så svååårt. Ska jag bara förlänga 6 månader eller ska jag köra på ett år? Eller ska jag bara åka hem?? Jobbiga beslut det här. Som tur är så behöver dem inte bestämmas just i denna stund, men det tåls ju att tänka på i alla fall...
 
Nähe, barnen sover, huset är tyst och jag ska titta på OTH. 
Puss på er där hemma i snöstormen <3
 
Några bilder från hemma, I miss you <3
Kommentarer
Postat av: Carola

Borta bra men hemma bäst! Beslutet om att stanna kan bara du ta, du får tänka ordentligt på vad du vill men om du stannar så måste du faktiskt komma hem och visa dig i mellan annars blir det för jobbigt!!!

Svar: Tack mammis <3
Paulina Svensson

2013-03-23 @ 07:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin