Long Island Kids Museum

2013-03-2719:09:58
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Det har varit en lååååång dag idag. Sjukt trött. Ska nog sova en stund tror jag. Barnen sover, njuter av lugnet nu.. 
 
Vi åkte över till Long Island idag för att gå på museum med barnen. Dem tyckte det var jätte kul. Det fanns saker dem kunde klättra på och samtidigt lära sig saker. Ett väldigt bra museum det där. Alla var nöjda och glada.
 
En annan bra sak är att jag har gått ner 1.5kg än så länge, helt ok. Får äta mer soppa så jag går ner ännu mer ;) (Ju mer soppa man äter, desto mer minskar du i vikt.)
 
Jag orkar inte redigera bilder nu heller, så det får bli en annan uppdatering ikväll med alla bilder från igår och idag :)
 
Nuuu ska jag relaxa i solen och njuta av lugnet! 
Puss på er. 
 
Kommentarer
Postat av: gordon

det är bra att du går ner i vikt men glöm inte att det finns vanlig mat också.Nuuu ska jag vänta på snön som ska komma????puss på dig

2013-03-28 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin