Thinking of a change..?

2013-03-0820:16:04
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Sitter här och funderar på att göra en förändring men vet inte om jag ska eller inte... Vi får se, jag ska tänka på saken en stund... 
 
Idag är jag ledig = göra absolut ingenting! haha. Sov till halv 11 och trodde att det var strålande sol ute då det var så ljust i rummet. Jag tittar ut och ser att det snöar! inte okej.. Har ingenting planerat fram till klockan 6 ikväll då ska jag träffa Christine. Kommer inte bli allt för sent ikväll då jag börjar jobba klockan sju imorgonbitti. Sen blir det LCC-möte efter det. Vi ska se en St. Patrik's parad i Morristown. Ska bli intressant att se. 
 
Blir att spara så mycket pengar som möjligt just nu, jag och Hanna drar till Boston nästa vecka ;) hihi. Ska bli sååå spännande :D Kul också för den delen! 
 
Kommentarer
Postat av: Carola

Det ser ut som ni har vår! Men sen kom snön

Svar: och sen sommaren ;)
Paulina Svensson

2013-03-09 @ 08:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin