Vart är värmen??

2013-03-1414:51:58
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Vaknar upp och det är iskallt, igen.. Vart är solen undrar jag?? Kallt ute och inne. Att man kan vänja sig så snabbt vid värmen. Hoppas att den kommer tillbaka snart. Ingen mer snö här tack, stackars er hemma i Sverige! Ganska så glad att jag inte är där nu ;) 
 
Har precis varit och lämnat barnen på spanska, lillan sover och jag ska kolla på ett eller två avsnitt av One Tree Hill och njuta av lugnet. Såå härligt. Lite som ett spa, kan man säga ;) Lugnt och skönt. 
 
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Barnen är inte på deras bästa sida idag - lyssnar inte och gör allt dem inte ska göra... Hmm, får hoppas att det blir bättre efter deras sovstund. Ska försöka få Kate att sova idag, försöka kan man alltid göra ;) 
 
Ikväll mina damer och herrar är det tillbaka till VD och Grey's. I'm soooo excited! :D måste dra till affären och köpa något att fira med :D hihih. Har till och med skrivit upp det på kalendern. Min vp sa att han skulle ställa sitt larm så han vet när han inte ska störa mig hahah :D Såååå inne i tvn är jag väl inte? ;)
 
Nu är det bara 2 dagar kvar till Boston, helt galet vad tiden går snabbt! :D kommer bli sååå bra det här :D 
Kommentarer
Postat av: Carola

Ha ha stackars din vp han har det inte lätt

2013-03-14 @ 15:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin