25 Maj

2013-05-2604:46:04
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Idag åkte jag in till NYC, älskade NYC! Känns som om det var evigheter sedan jag var där inne. Dock var det inte så roligt väder att vara där inne i. Regningt och blåsigt, synd! 
 
Nu sitter jag i soffan helst slut efter en dag fylld med röresler. Drog mig ut på en springrunda i regnet idag på morgonen och har gått i NYC hela eftermiddagen. Mina ben värker om man sä'! Så nu njuter jag av en kopp decaf och tittar på Sex and the City the movie :) Håller även på att planerar lite på min california trip som jag ska göra snart :D Så mycket att så på så lite tid! Oj vad jag längtar! Min vm mamma bor 5min från stranden, har egen pool och bor i San Diego, 30min från Mexico, kan det bli bättre?! hihihi :D
 
Det här vill jag hinna med:
Disney Land
Universial Studios
Hollywood
LA
 
Vad jag vet än så länge ;) Finns ju så mycket att göra där! :D
Dem visade världens största legobygge på Times Square idag, ett rymdskepp från Star Wars.
Kommentarer
Postat av: gordon

vad bra att du har börjat träna igen.
Kalifornien bli spännande.
puss

2013-05-26 @ 09:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin