Bad update

2013-05-2905:24:23
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Ugghhhh, det här med updateringar är inte min grej längre...
 
Såå, vad har hänt sedan sist??
Jag har jobbat lite grann ;) haha. I söndags var jag på BBQ hos Hanna :) Hennes värdfamilj hade ett litet memorial-day-party så hela kvarteret var inbjudet :) Gud vad mycket mat jag åt! Alla hade matkoma efter det! Jätte trevligt hade vi det :) På kvällen lekte vi kurragömma i mörkret med alla typ 50 barn haha :D Sedan var det dags att köra hemmåt.
 
På måndagen var det dags för mitt första 5k run race här i staterna :) Jag sprang det på 34 min och mina ben gick nästan av efter det. Gick hem och duschade sedan var det dags för jobb :) Hängde ute på bakgården med barnen tills det var dags att sova. ALLA barnen sov och jag gjorde som jag alltid gör när alla barnen sover - ingenting! haha :D Sedan tog vi det lugnt resten av dagen. 
 
Idag har det regnat hela dagen så vi har varit inomhus och bara hängt :) Läst böcker och bara gjort lugna saker. Man behöver en sådan dag med :) 
 
Min vm har planerat att vi ska springa 5k varje onsdag i sommar och sedan i höst ska hon springa ett halvt marathon och om jag är iform för det ska jag med göra det! Är riktigt peppad på att göra det, skulle vara så kul! :)
 
Puss på er.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin