lazy day

2013-05-1603:40:21
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Wow, det har verkligen varit en rikig latdag idag. Har jobbat 12-9 men har ändå inte jobbat så mycket. Elijah sov när jag började, Sara också. Såå, jag kollade på Game of thrones medans barnen sov. Sedan åkte jag och hämtade Kate, hon somnade i bilen så jag lät henne sova. Gjorde henne i ordning för dans (medans hon sov, nu vet jag hur du hade det på mornarna mamma). Sedan åkte vi till dans mellan 4.30-5.30 och kom hem 5.50. Vi gick ut en stund på bakgården och lekte och sedan var det dags för att förbereda för sängen. Tog det lite lugnt inne och sedan var det läggdags. Klockan 7.30 var alla barn i sängen och mina vf gick ut på date. Jag satte mig i soffan med en stor skål popcorn och tittade på lite mer Game of thrones. Nu är jag helt slut efter en riktigt lång dag ;) hahah.
Puss på er.
 
Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej Paulina!

Jag ska åka till Nya Zeeland som au pair i augusti. Till en familj med tre barn, tjej 6 mån, tjej 2 år och pojk 6 år. Jag skulle vilja höra hur de är för dig att ha 3 barn? Pojken som jag ska ha kommer vara i skolan 9-3 varje dag.

2013-05-18 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin