22 dagar

2013-11-1520:19:15
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Barnen sover och jag slutar jobba om en timme, kan det vara fredag? 
 
Denna vecka har rullat iväg och jag är redo att ta helg. 
Jag ska hitta på något med Tali ikväll, kanske något med dem andra tjejerna med. Imrgon blir det in till NYC för att åka upp i Top Of the Rock och sedan gå igenom hela American Museum Of Natural History, jag har ju bara sett dem tråkiga delarna ;) hahah. 
 
Idag har det varit lugnt. Kate och Elijah åkte iväg för skola, så jag och Sara tog det lugnt och åkte sedan iväg och shoppade lite. (Ta det lugnt nu ni där hemma, det får plats i resväskan!!) 
Sedan åkte vi hem och sovmiddag. 
 
Imorgon är det 3 veckor kvar exakt tills jag åker hem. Just nu lääängtar jag till Thanskgiving med all go mat! haha. Men efter det är det bara en vecka kvar. Jag börjar bli lite ivrig nu, har näst in till packat ner hela mitt rum, bara kläderna som ska ner med ;) hehe. 
Men tiden går så fort nu att det är lika bra att förbereda sig. 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du inte göra din resemånad? :)

Svar: nej stannar hos familjen :)
Paulina Svensson

2013-11-16 @ 06:36:50
Postat av: Ida

Undrar, betalar man någon skatt under tiden man är i staterna?

Svar: jag har ingen aning, men jag har hört att man tydligen ska det, men inte många som gör det...
Paulina Svensson

2013-11-16 @ 16:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin