Doom and gloom

2013-11-2404:43:44
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Idag har det varit en lugn lördag. 
 
Jag jobbade mellan 10-12, jag tog Kate till hennes dansklass för sista gången, för mig. Det var lite ledsamt. Sedan åkte vi hem och tog det lugnt. Barnen sov middag och jag lekte lite med Kate. 
 
Låg på soffan hela förmiddagen i princip. Sedan tog jag mig ut i det svinkalla vädret för att köpa lite lördagsgott ;) Sedan blev det att krypa ner i sängen och kolla på Grey's Anatomy och nu har jag även börjat kolla på Pretty Little Liars, helt ok serie. 
 
Jag tror jag har löst problemet med packningen nu, men en ryggsäck ska införskaffas imorgon, tror jag! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Ida

Hej. Jag undrar om familjen har en ny au pair på gång? :)

Svar: Ja dem har en ny som kommer i Januari :)
Paulina Svensson

2013-11-25 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin