Ett år sedan

2013-11-0706:08:10
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
För ett år sedan så skrev jag det här: 
 
"En månad kvar och jag vill att det ska gå så fort! Just nu så orkar jag inte vänta, jag vill bara åka. Lämna lilla landet lagom. Men som så många andra au pairer har jag drabbats av dessa känslomässiga upp och nedgångar. Om en liten stund kan jag garantera er att jag kommer vilja göra allt annat än att lämna Sverige. Men det här är någonting som jag vill göra och som garanterat kommer att vara nyttigt för mig. Jag vill gärna veta hur allting kommer att gå till innan jag gör någonting och jag är den som alltid övertänker allting. Nu är jag i denna position som jag verkligen inte gillar - jag har ingen aning om vad som kommer att hända. *klump i magen*
 
På tisdag är det besök på ambassaden och har jag fyllt i något fel så att jag inte kan få något visum så kommer jag seriöst skjuta mig själv. Det är nog det värsta som kan hända just nu - inget visum. Jag är i en fas just nu där jag bara tänker på allt som kan gå fel, hela tiden. Jag måste försöka ändra på det och bara tänka positivt! På allt bra som kommer att hända! 
 
Jag har satt upp en nedräknare bredvid sängen där jag kryssar för varje dag som går. One day closer to my future..."
 

Lite såhär känner jag mig just nu med, konstigt, att jag känner exakt lika dant som jag gjorde för ett år sedan Föurtom det där med visum och allt sådant då, jag är ju här nu hahah...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin