Lucky

2013-11-0205:11:50
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Det är en riktigt sorlig kväll här i New jersey ikväll. 
 
Vår kära hund och vän har avlidit då han blivit påkörd. 
Jag kan fortfarande inte fatta att han är borta och att han inte kommer att vara nere vid min trappa imorgon och säga godmorgon när jag kommer ner. Han kommer aldrig mer att skälla när någon går förbi vårat hus eller när vi kommer hem. Han kommer aldrig mer att komma och buffa på händerna för att han vill gosa. Aldrig mer tigga mat. Jag kommer aldrig mer att säga till honom att gå ner från soffan så att han inte väcker barnen när dem sover. 
 
Han finns inte längre. Inte i detta liv i alla fall. 
Det är nu alla skuldkänslor kommer som en ångvält - Alla varför och Tänk om? 
 
Jag hoppas att du har det bättre där du är nu plutten. 
Jag saknar dig redan! Jag älskar dig! <3
 
R.I.P
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin