On the Path of Recovery

2013-11-2020:06:59
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
3 dagar av migrän och nu är jag äntligen mig själv igen. 
 
Min värdmamma har satt min på en vitaminkur som ska tas dagligen. Det är inte ett eller två piller som ska sväljas utan minst 7st. Men det får man väl ta om man vill må bra, right? 
 
Så en inte så jättebra start på veckan har det varit, men nu kan det bara bli bättre. Just nu sitter jag och planerar min hejdåfest. Min vm gav mig en jätte bra och rolig idé som jag tror att jag ska köra på - det är ett spel som man spelar under en hel kväll som heter How to Host a Murder. Det är 8 deltagare och varje deltagare spelar en karaktär och har en lista på saker den får avslöja och inte avslöja, saker som den vet om andra osv. Spelet går ut på att man ska ta reda på så mycket saker som möjligt om alla andra och sedan gissa vem som är mördaren. 
 
Jag beskriver det nog inte så roligt, men det låter roligt i alla fall! Så nu får vi bara hoppas att alla kommer som jag har bjudit :) 
 
Nedan kommer lite bilder från TGI Fridays med Tali. 
 
 
Kommentarer
Postat av: Belinda

Lät superkul ju :)

2013-11-20 @ 20:35:28
URL: http://belindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin