Arg är bara förnamnet.

2013-10-1101:20:50
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Här sitter jag, på min favoritdag av alla dagar - torsdag, vilket innebär - 8pm vampire diaries & 9pm Grey's anatomy. 
 
Men idag gick någonting fruktansvärt fel i tvtablån. Jag startar tvn för att spela in Grey's anatomy så att jag inte missar det efter Vampire diaries. Scrollar ner och spelar in greys. Scrollar ner lite till för att se så att vd fortfarande spelas in automatiskt (ifall att barnen inte har somnat än) .Men problemet är att jag hittar inte vd hur jag än gör. Jag går hela vägen upp och hela vägen ned bland alla kanaler men hittar det inte. Jag kollar tidigare och senare, men vampire diaries är helt spårlöst försvunnen. 
 
Jag går in på datorn och kollar. Ja, vd ska vara idag. Jag sitter som ett frågetecken och fattar ingenting. Min värdmamma frågar vad som är fel och upptäcker sedan att vd inte är för att det är en "väldigt viktig" fotbolls match ikväll, just precis den tiden då vd är. FUUUCCCKKKKK! ville jag skrika. Men jag satt tyst och svor för mig själv. 
 
Som tur är så är Greys ikväll! Det räddade mitt humör! plus att jag har 2 avsnitt kvar av Downton Abbey som har börjat igen, men endå. Lite frustrerande är det! 
 
Pjuh, nu mår jag bättre! 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin