Frågor & Svar

2013-10-1616:55:10
Frågor & Svar
 •  Kommentarer (0)
Hej Paulina! 
Jag är 15, snart 16 och jag planerar att åka till USA som au pair efter jag tagit studenten och allt det där. Jag undrar hur du gjorde för att få ihop barnerfarenhetstimmar och tog det lång tid för dig att matcha med en familj? Trivs du i New York? 
Jag har själv just börjat som ledare på barngympa bara för att i tid börja samla ihop barnerfarenhetstimmar. 
Om du redan svarat på dessa frågor så ber jag hemskt mycket om ursäkt. Tack för en underbar blogg!
 
Hej Frida! 
Vad kul, du kommer att älska USA! 
Jag var mest barnvakt åt vänner och vänners vänner för att få ihop mina barntimmar. Jag ÄÄÄLSKAR New York. Det är absolut den mest underbaraste staden! 
För mig gick det ganska snabbt med matchningen. Jag hade varit online 1dag när jag hade första intervjun och det är med den familjen jag bor hos nu. Vi matchade efter ungefär en vecka tror jag. 
Jag hoppas att svaret hjälpte och lycka till! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin